quinta-feira, 24 de janeiro de 2013

(4MINUTE) First (Tradução e Color Coded)


HyunA JiHyun JiYoon GaYoon SoHyun All

[HyunA] I wanna love only you
I wanna love only you
I got you back, 
I got you back, 
My love, I want you see this

[HyunA] First~First~
First
You’re my first, 
First

[HyunA] First~First~
First
You’re my first, 
First

[SoHyun] Eu não consigo entender minha cabeça
[JiHyun] Eu sinto que meu coração vai explodir
[SoHyun] A coisa que você me ensinara
[JiHyun] Gimme now, gimme now, gimme your love

[GaYoon] I need you boy
[JiYoon] Wake up, Wake Up
Listen to me

[GaYoon] Wa-want you boy
[JiYoon] Come on, come on
Singing with me

[GaYoon] You got me boy,
[JiYoon] Follow follow
Following me

[GaYoon] You-you're my first
[JiYoon] Um sentimento que não posso conter

[HyunA] You gave me
My first love (oh oh)
You let me know
First love (oh oh)
My only first boy (oh oh)
Baby let's go

[JiYoon] I gotta love now
Estou excited, totalmente
É sério, de A to Z, não posso esperar!
[GaYoon] I gonna love now
Por essa razão, give u all
Vou te dar o meu first, para sempre será
I gotta love now

[JiYoon] My, my, my, my, my first
My, my, my, my, my first
My, my, my, my, my first
[HyunA] You’re my first ~First
[JiYoon] My, my, my, my, my first
My, my, my, my, my first
My, my, my, my, my first
[HyunA] You’re my first ~First

[HyunA] Meus sentimentos estão tremendo
Meu coração continua sem direção
Com o seu motion, up up up
Mais down, down, down
Down down down
Meus sentimentos estão down
Down, down, down~ down

[JiHyun] Com tantas girls te rodeando o tempo inteiro
[SoHyun] E você só consegue olhar pra mim *-*
[JiHyun] Estou muito louca, continuo changing
[SoHyun] Gimme now, gimme now, gimme your love

[GaYoon] I need you boy
[JiYoon] Wake up, Wake Up
Listen to me

[GaYoon] Wa-want you boy
[JiYoon] Come on, come on
Singing with me

[GaYoon] You got me boy,
[JiYoon] Follow, follow
Following me

[GaYoon] You-you're my first
[JiYoon] Um sentimento que não posso conter

[HyunA] You gave me
My first love (oh oh)
You let me know
First love (oh oh)
My only first boy (oh oh)
Baby let's go

[JiYoon] I gotta love now
Estou excited, totalmente
É sério, de A to Z, não posso esperar!
[GaYoon] I gonna love now
Por essa razão, give u all
Vou te dar o meu first, pra sempre será
I gotta love now

[JiHyun] Let's go, let's go, let's go
Se é com você first será bom, vamos
Come on, baby
[SoHyun] Let's go, let's go, let's go
É tão bom que seja assim, 
[JiYoon] Digo agora e direi para sempre!

[HyunA] Call me up boy,
Call me up boy

[HyunA] Hurry up boy,
Hurry up boy

[HyunA] You gave me
My first love
You let me know
First love
My only first boy
Baby let's go

[JiYoon] My, my, my, my, my first ([GaYoon] ~Yeah!)
My, my, my, my, my first
My, my, my, my, my first ([GaYoon] ~Ooh!)
[HyunA] You’re my first ~First
[JiYoon] My, my, my, my, my first ([GaYoon] ~Yeah!)
My, my, my, my, my first
My, my, my, my, my first ([GaYoon] ~Ooh!)
[HyunA] You’re my first ~First 
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

K-Rasil @ AyalaSusan (YT)

Nenhum comentário:

Postar um comentário

O que achou desta letra? Que tal mandar seu feedback pra mim? Eu vou agradecer sua crítica ^^
Obrigada!